tour-pay
ويژه
tour-day
نام هواپیمایی

تور ایروان

ایروان پایتخت و بزرگترین شهر ارمنستان است و یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی مهم در منطقه قفقاز است. این شهر دارای آثار تاریخی، موزه‌ها، کلیساها و معماری زیبا است که جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. پس به همین دلیل است که گردشگران زیادی را به خود جذاب می‌نماید. شما دوستان عزیز می‌توانید تور ایروان را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه از آژانس گردشگری پایه سفر ایرانیان خریداری نمایید.

خرید تور ایروان

برای رزرو تور به ایروان، می‌توانید با آژانس گردشگری ما تماس گرفته و از ما کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.
برای خرید توری مناسب ابتدا بهتر است تورهای مختلف به ایروان از طریق آژانس‌های مسافرتی یا وب‌سایت‌های معتبر مقایسه کنید. بررسی کنید که چه خدماتی در هر تور ارائه می‌شود و قیمت‌ها چگونه است. پس از بررسی تورها، توری را که به نیازها و ترجیحات شما بیشترین تطابق را دارد انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که تور شامل خدماتی مانند بلیط هواپیما، اقامت در هتل، ترانسفر و گشت‌های توریستی است. پس از رزرو تور، آمادگی‌های لازم برای سفر خود را انجام دهید از جمله چک کردن اعتبار گذرنامه، بررسی وضعیت ویزا و بیمه مسافرتی و همچنین بررسی لیست لباس‌ها و وسایلی که باید برای سفر به ایروان با خود داشته باشید.

جاذبه های گردشگری ایروان

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم ایروان به دلیل اینکه یکی از شهرهای تاریخی ارمنستان است از جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری برخوردار می‌باشد. که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:
کاتدرائل ایروان: کاتدرائل ایروان یکی از نمادهای شهر است و معماری زیبا و تاریخی دارد. این کلیسا یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای مسیحیت در جهان است.
کاخ جمهوری: این ساختمان زیبا که در مرکز شهر واقع شده، محل اجلاس رئیس‌جمهور ارمنستان است و معماری آن بسیار جذاب است.
میدان جمهوری: مرکز فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شهر، میدان جمهوری دارای رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و موزه‌های مختلف است.
موزه ملی ارمنستان: این موزه که در قلب ایروان قرار دارد، مجموعه‌ای از آثار تاریخی، هنری و اثرات باستانی ارمنی را به نمایش می‌گذارد.
پارک کاسکاد: این پارک زیبا که در کنار پله‌های معروف کاسکاد واقع شده، محلی آرام برای پیاده‌روی و استراحت است.
شایان ذکر است که هر فصل در ارمنستان دارای مناطق گردشگری مختص خود می‌باشد.

نتیجه گیری درباره تور ایروان

پایتخت ارمنستان یا همان ایروان یکی از شهرهای همسایه کشور عزیزمان ایران می‌باشد. این شهر در اصل به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان شناخته شده‌است. موجود مناطق گردشگری زیادی در ایروان می‌تواند پاسخگوی هر گردشگری با هر سلیقه‌ای باشد.
آژانس گردشگری پایه سفر ایرانیان می‌تواند شما را در تمامی مراحل خرید تور ایروان همراهی نماید. شما دوستان عزیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره تور ایروان

چه مدارکی باید برای سفر به ایروان با خود به همراه داشته باشم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که برای سفر به شهر ایروان واقع در کشور ارمنستان علاوه بر مدارک شناسایی نیاز به پاسپورتی با 7 ماه اعتبار نیز نیاز دارید.

چه زمانی به ایروان سفر کنم؟

شایان ذکر است که بهترین و مناسب‌ترین زمان برای سفر به ایروان با توجه به شرایط جویی و آب و هوایی از وسط‌های اسفند تا وسط‌های خرداد می‌باشد. اما حال شما با توجه به نیازها و خواسته‌های خود می‌توانید زمان‌های دیگری نیز به ایروان سفر کنید.

دلار ببریم یا درام؟

همانطور که می‌دانید پول رایج ایروان درام می‌باشد پس شما هنگام سفر به ایروان بهتر است که مقداری از بودجه سفر خود را تبدیل به درام کنید تا در ایروان نیازی به چنج واحد پولی نداشته باشید و هزینه صرافی پرداخت نکنید.

فاصله بین تهران تا ایروان چند کیلومتر می‌باشد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که فاصله بین تهران تا ایروانی چیزی حدود 1500 کیلومتر می‌باشد که شما حتی با ماشین شخصی خود نیز می‌توانید به ایروان سفر نمایید.

سفر به ارمنستان با خودروی شخصی امکان‌پذیر می‌باشد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بله شما دوستان عزیز تنها با در دست داشتن برگه کاپوتاژ، پلاک بین المللی و گواهی نامه بین المللی می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرواز به ایروان سفر کنید اما به این نکته نیز باید توجه کنید که ممکن است رانندگی تا ایروان شما را خسته نماید و شما از سفر خود استفاده بهینه نتوانید کنید.

مدارکی اعم از برگه کاپوتاژ، پلاک بین المللی و گواهی نامه بین المللی را از کجا می‌توانیم تهیه کنیم؟

برای اخذ تمامی مراحل ذکر شده شما دوستان عزیز باید قبل از اقدام به سفر باید به کانون جهانگردی اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنید.

×

سلام

چه طور میتوانم به شما کمک کنم؟

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟