tour-pay
ويژه
tour-day
نام هواپیمایی

تور پوکت

قیمت تور پوکت

شایان ذکر است که قیمت تور پوکت به عوامل متعددی بستگی دارد و به دلیل نوسانات نرخ ارز به صورت دقیق نمی‌توان قیمت تور پوکت را برای سفر به این جزیره اعلام کرد. بلیط هواپیما، تعداد ستاره‌های هتل محل اقامت، مدت زمان سفر، فصل سفر و خدمات تور را می‌توان جز عوامل تاثیر گذار بر نرخ تور پوکت اعلام کرد. اغلب گردشگران برای سفر به پوکت فصل‌های پاییز و زمستان را انتخاب می‌کنند که میزان گرما و شرجی هوا کمتر است، به همین د

لیل تقاضا برای سفر به جزیره پوکت در این فصل‌ها بیشتر می‌شود و هزینه تور پوکت در این ایام هم نسبت به سایر روزهای سال بالاتر است. برای کاهش قیمت پوکت باید به سراغ تورهای ارزان قیمتی بروید که خدمات محدود دارند و یا ایامی را برای سفر به این جزیره انتخاب کنید که تقاضا برای سفر به پوکت در کشور تایلند کمتر است.

خرید و رزرو تور پوکت ارزان

 پیدا کردن تور پوکت ارزان خیلی هم کار دشواری نیست، اگر مسافران اندکی توقعات خود را از سفر پایین بیاورند و به جای خدمات لوکس در سفر به دنبال بازدید از جاذبه‌های دیدنی پوکت باشند به راحتی می‌توان در سایت‌های معتبر فروش تور مسافرتی برای آنها تور پوکت ارزان پیدا کرد. تور ارزان پوکت معمولا روی هتل‌های 2 و یا سه ستاره این جزیره برگزار می‌شود، اگر هتلی با رده متوسط برای اقامت در زمان سفر به پوکت انتخاب کنید تا حد زیادی می‌توانید در هزینه‌های‌ سفر خود صرفه جویی کرده و با خرید تور پوکت ارزان راهی این جزیره رویایی در کشور تایلند شوید. البته این به معنای سفری بی کیفیت و سطح پایین نیست چون بسیاری از هتل‌های 3 ستاره پوکت هم شرایط ایده آلی برای اقامت دارند. مسافرانی که به دنبال خرید و رزرو تور پوکت ارزان قیمت هستند، باید کلاس اکونومی و پروازهای غیر مستقیم را برای سفر به این جزیره انتخاب کنند تا هزینه‌های سفر آنها کاهش یابد. برای پیدا کردن تور پوکت ارزان می‌توانید قیمت تورها را در سایت‌ها مختلف با هم مقایسه کرده و سپس تور مورد نظر را به صورت اینترنتی تهیه کنید. آژانس گردشگری پایه سفر ایرانیان یکی از مجریان برگزاری تورهای پوکت است که مسافران برای رزرو تور پوکت ارزان می‌توانند به صورت 24 ساعته و کاملا آنلاین به سایت این آژانس مراجعه کنند.

راهنمای تور پوکت

 راهنمای تور پوکت جز از خدماتی است که در زمان رزرو تور پوکت از سایت آژانس گردشگری پایه سفر ایرانیان در پکیج این تور مسافرتی به مشتریان این آژانس ارائه می‌شود. راهنمای تور پوکت یا همان تور لیدر فردی است که به خوبی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این جزیره پر رمز و راز را می‌شناسد و به محله‌های این جزیره تسلط کافی دارد. راهنمای پوکت معمولا به زبان انگلیسی و زبان محلی مسلط است و وظیفه مدیریت تور در زمان برگزاری گشت‌های شهرهای را به عهده دارد تا مسافران در مدت محدود سفر خود بتوانند از جاذبه‌های گردشگری بیشتری در این جزیره رویایی دیدن کنند. راهنمای تور پوکت در زمان بازدید از مناظر طبیعی و جاذبه‌های پوکت با لحنی شیوا و دلنشین اطلاعات جذاب و مفیدی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. راهنمای تور مسافرتی پوکت توانایی رهبری اعضای تور را دارد و مسافران در مورد مراکز خرید و رستوران‌های این جزیره می‌توانند اطلاعات مفیدی را از تور لیدر خود دریافت کنند.

قیمت تور پوکت

 قیمت تور پوکت به عوامل متعددی بستگی دارد و به دلیل نوسانات نرخ ارز به صورت دقیق نمی‌توان قیمت تور پوکت را برای سفر به این جزیره اعلام کرد. کلاس پروازی بلیط هواپیما، تعداد ستاره‌های هتل محل اقامت، مدت زمان سفر، فصل سفر و خدمات تور را می‌توان جز عوامل تاثیر گذار بر نرخ تور پوکت اعلام کرد. اغلب گردشگران برای سفر به پوکت فصل‌های پاییز و زمستان را انتخاب می‌کنند که میزان گرما و شرجی هوا کمتر است، به همین دلیل تقاضا برای سفر به جزیره پوکت در این فصل‌ها بیشتر می‌شود و هزینه تور پوکت در این ایام هم نسبت به سایر روزهای سال بالاتر است. برای کاهش قیمت پوکت باید به سراغ تورهای ارزان قیمتی بروید که خدمات محدود دارند و یا ایامی را برای سفر به این جزیره انتخاب کنید که تقاضا برای سفر به پوکت در کشور تایلند کمتر است.

خرید و رزرو تور پوکت ارزان

 پیدا کردن تور پوکت ارزان خیلی هم کار دشواری نیست، اگر مسافران اندکی توقعات خود را از سفر پایین بیاورند و به جای خدمات لوکس در سفر به دنبال بازدید از جاذبه‌های دیدنی پوکت باشند به راحتی می‌توان در سایت‌های معتبر فروش تور مسافرتی برای آنها تور پوکت ارزان پیدا کرد. تور ارزان پوکت معمولا روی هتل‌های 2 و یا سه ستاره این جزیره برگزار می‌شود، اگر هتلی با رده متوسط برای اقامت در زمان سفر به پوکت انتخاب کنید تا حد زیادی می‌توانید در هزینه‌های‌ سفر خود صرفه جویی کرده و با خرید تور پوکت ارزان راهی این جزیره رویایی در کشور تایلند شوید. البته این به معنای سفری بی کیفیت و سطح پایین نیست چون بسیاری از هتل‌های 3 ستاره پوکت هم شرایط ایده آلی برای اقامت دارند. مسافرانی که به دنبال خرید و رزرو تور پوکت ارزان قیمت هستند، باید کلاس اکونومی و پروازهای غیر مستقیم را برای سفر به این جزیره انتخاب کنند تا هزینه‌های سفر آنها کاهش یابد. برای پیدا کردن تور پوکت ارزان می‌توانید قیمت تورها را در سایت‌ها مختلف با هم مقایسه کرده و سپس تور مورد نظر را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

تور ارزان پوکت

 موارد بسیاری هستند که می توانند در ارزان بودن تور مورد نظر شما تاثیرگذار باشند. به طور مثال، اگر در فصل کم مسافر به پوکت سفر کنید، می توانید تور ارزان پوکت را خریداری نمایید. در این زمان نه تنها بلیط لحظه آخری پوکت بیشتر می شود؛ بلکه قیمت رزرو هتل در پوکت، پاتایا یا بانکوک کاهش می یابد. تابستان به دلیل گرمای هوا و باران های سیل آسا، تور پوکت ارزان ارائه می شود. با این تفاسیر، بهترین زمان سفر به پوکت اواسط بهمن تا اواسط خرداد است. قیمت تور پوکت در این هنگام هر چند به دلیل فصل شلوغی سفرها، بیشتر است اما مطمئن باشید که ارزش سفر را دارد. واحد پول تایلند بات نام دارد اما برای تبدیل ارز، بهتر است که به جز بات، دلار هم، به همراه داشته باشید.

رزرو تور پوکت

سطح کیفیت و خدماتی که از هر شرکت گردشگری خریداری می کنید، تعیین کننده قیمت تورها خواهد بود. مجموعه گردشگری پایه سفر ایرانیان به عنوان یکی از معتبرترین مجریان برگزارکننده تور تایلند در این راستا فعالیت می کند. در پکیج های پوکت پایه سفر ایرانیان ، بهترین هتل ها و پروازهای پوکت با کیفیت مناسب ارائه می گردد. بهترین هتل های 3 ستاره پوکت با قیمت مناسب تا بهترین هتل های 5 ستاره برای انتخاب در تور پوکت پایه سفر ایرانیان در نظر گرفته شده اند. مسافران پایه سفر ایرانیان با خرید تور پاتایا تایلند یا تور پوکت تایلند، سفر بی نقص و عالی را تجربه خواهند نمود. سفری که از راهنمای فارسی زبان گرفته تا ترانسفر و گشت های شهری در آن مشخص شده است.

×

سلام

چه طور میتوانم به شما کمک کنم؟

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟