tour-pay
ويژه
tour-day
نام هواپیمایی

تور پاتایا

پاتایا به عنوان شهری همیشه سرزنده و پر از سرگرمی‌های مختلف برای گردشگران شناخته می‌شود، به خصوص گردشگرانی که برای دوست‌داران ورزش‌های آبی در تایلند با تور پاتایا به این مقصد سفر می‌کنند، صبح تا شب به بازی‍‌‌های بی نظیری می پردازند و شب‌ها، از فضای پر جنب و جوش این شهر دلپذیر و پر جنب و جوش لذت ببرید. این شهر ساحلی برای همه گروه‌های گردشگر اعم از خانواده، زوج و مسافران انفرادی مناسب است و تفریحات لذت بخشی را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

خدمات تور پاتایا; همان چیزی که شما به دنبال آن هستید!

خدمات تور پاتایا ممکن است در هر پکیج متفاوت باشد. اما همه تورهای پاتایا به طور کلی خدمات زیر را ارائه می دهند:

  • ویزای تایلند بگیرید
  • بلیط رفت و برگشت رزرو کنید
  • رزرو هتل با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر بین شهری از ورود از فرودگاه بانکوک
  • بیمه مسافرتی با توجه به تعداد روزهای اقامت
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمایان محلی
  • سیم کارت اعتباری تایلندی (در صورت نیاز)

قیمت تور پاتایا; هزینه تور پاتایا چقدر است؟

هزینه تور پاتایا بر اساس 2 پارامتر ایرلاین و هتل تعیین می‌شود. در حال حاضر تنها خطوط هوایی بزرگ مسافران را از تهران به پاتایا جابجا می‌کنند. قیمت هتل در پاتایا بر اساس دلار و یورو محاسبه می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب هتل باید به آن توجه کنید این است که هر چه هتل شما به مرکز شهر پاتایا نزدیک‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت پرداخت می‌کنید و هر چه هتل به حومه شهر نزدیکتر باشد، هزینه کمتری خواهید داشت. پرداخت هزینه اقامت . نرخ پکیج پاتایا بسته به تعداد شب، سایر شهرها، زمان سفر و هتل اقامت متفاوت است و هزینه تور پاتایا در پکیج فوق درج خواهد شد.

کیفیت هتل پاتایا; 100% راضی برمیگردی!

اولین کاری که باید انجام دهید این است که از نماینده خود بخواهید عکس‌هایی از هتلی که در آن اقامت دارید برای شما ارسال کند. معمولا هتل‌های پاتایا فقط صبحانه می‌خورند. نکته مهمی که در انتخاب هتل به آن اشاره کردیم، در نظر گرفتن موقعیت مکانی هتل است. به طور کلی، اگر در حومه پاتایا هتل رزرو کنید (لزوماً مجبور نیستید هتل خارج از شهر رزرو کنید و حومه به معنای دور بودن از مرکز شهر است) به صرفه تر از رزرو هتل در مرکز شهر است.

تورهای ارزان پاتایا

برای شما که علاقه مند به تجربه ای جدید در تور ارزان پاتایا هستید، می توانید فصل کمتر توریستی یا فصل کم را برای سفر خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، در زمان هایی مانند فصل مدرسه، اکثر خانواده ها برنامه های تفریحی و سفر خود را کاهش می دهند و این فرصت به فرصتی برای یافتن گشت و گذار با هزینه بسیار کمتر از حد معمول تبدیل می شود. علاوه بر این، عواملی مانند آب و هوا نیز بر تعداد گردشگران تأثیر می گذارد، یعنی می توانید در فصلی سفر کنید که هوای شهر چندان خوب نیست و گردشگران کمتری به آنجا می روند. در نهایت، انتخاب هتل های متوسط ​​و پروازهای معمولی می تواند به شما کمک کند از هزینه های اضافی در سفر خود جلوگیری کنید.

علاوه بر این، لازم است بدانید که تورهای ارزان پاتایا با توجه به قیمت پروازهای ایرانی و خارجی به این شهر و قیمت هتل های رزرو شده در پاتایا تعیین می شود و علاوه بر این بر روی این 2 عامل که تاثیر زیادی بر قیمت تورها دارد، تعداد تور نیز تعیین می شود. روزها و فصل به آنتالیا نیز می تواند قیمت ها را تغییر دهد و همچنین به یاد داشته باشید که تورهای مسافرتی ارزان همیشه ممکن است به بهترین تورهای مورد نظر شما منجر نشود، تورهای ارزان پاتایا را بخرید یا رزرو کنید، باید به آژانس های معتبر و معروف مراجعه کنید.

تور لحظه آخری پاتایا

همانقدر که یک بازدید لحظه آخری می تواند یک فرصت ایده آل باشد، می تواند هدر دادن پول نیز باشد. مسئله اینجاست که شما فقط باید تورهای لحظه آخری را از آژانس های چارتر دریافت کنید، متأسفانه بسیاری از آژانس های واسطه فقط نام تورهای لحظه آخری را دارند و در واقع کیفیت پایین تری را منهای هزینه ارائه می دهند. تورهای لحظه آخری واقعی نیز به شرطی که همانطور که گفته شد از آژانس های معتبر خریداری شده باشند، ایده آل و خوب هستند.

×

سلام

چه طور میتوانم به شما کمک کنم؟

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟