در این صفحه از سایت آژانس مسافرتی پایه سفر ایرانیان قصد داریم تا درباره مدارک مورد نیاز ویزا فیلیپین صحبت نماییم پس اگر شما دوستان عزیز نیز قصد گرفتن ویزای فیلیپین را دارید با ما همراه باشید. فقط کافبیست با ما همراه باشید تا ما شما را در تمامی اخذ ویزای فرانسه همراهی کنیم. شایان به ذکر است که ویزای فیلیپین؛ اولین و مهم‌تزین قدم برای برنامه ریزی برای سفر به کشور هیجان‌انگیز فیلیپین می‌باشد. نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که ویزای توریتستی به متقاضی اجازه کار و یا تحصیل بیشتر از طول عمر ویزا را نمی‌دهد.

مدارک مورد نیاز ویزا فیلیپین

اصل گذرنامه و یا همان پاسپورت با شش ماه اعتبار
یکی از مهم‌ترین مدارکی که باید به همراه خود داشته باشید گذرنامه و یا همان پاسپورت می‌باشد، لازم به ذکر است که گذرنامه متقاضی حتما باید امضا شده باشد و حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد. نکته‌ای که حتما باید به آن اهمیت دهید این است که گذرنامه شما باید حداقل دارای 2 صفحه خالی پشت هم باشد.

کپی گذرنامه و پاسپورت (البته صفحات دوم و سوم)

از دیگر مواردی که حتما باید ارائه دهید کپی گذرنامه در صفحات دوم و سوم به صورت منظم و کلی در وسط یک برگه A4 می‌باشد. شایان به ذکر است که اطلاعات هویتی در این صفحات درج و ثبت شده است.

اسکن ‏ویزاهای ‏قبلی ‏این ‏کشور

این نکته نیز حائز اهمیت است که شما برای اخذ ویزای این کشور باید اسکن تمامی ویزاهای قبلی این کشور را داشته باشید. و البته در صورتی که ویزای شما به صورت الکترونیکی گرفته شده باشد حتما باید کپی ویزای الکترونیک را به همراه مهر ورود و خروج به همراه داشته باشید.

رزرو هتل
بلیط رفت و برگشت شما با واچر هتل چک می‌شود. پس شما باید برای تمامی روزهای حضور خود در فیلیپین برنامه داشته باشید.

گواهی فعالیت در ایران به زبان انگلیسی و یا همان لاتین

با توجه به اینکه شاغل هستید و یا دانش‌آموز و دانشجو حتما باید گواهی فعالیت خود را به همراه اینکه با مرخصی شما موافقت شده به افسران و ماموران ارائه دهید.

گواهی تمکن مالی در صورتی که حساب مالی شما بالای 3000 دلار است

یکی از مهم‌ترین مدارکی که باید ارائه دهید گواهی تمکن مالی است که برای هرشخص کم کم باید 3 هزار دلار باشد و شایان ذکر است که این گواهی توسط بانک به زبان انگلیسی و لاتین ارائه می‌گردد. این را فراموش نکنید که از افتتاح حساب شما باید حداقل شش ماه گذشته باشد.

عکس 4*3 سانتی‌متر و بیومتریک (دو قطعه)

شما باید دو قطعه عکس ارائه دهید که این عکس باید حتما جدید و به صورت رنگی باشد، بک گراند باید سفید باشد و 70 تا 80 درصد عکس چهره متقاضی را شامل شود.

توجه داشته باشید:

  1. مسافر حتما باید برای مصاحبه در سفارت حضور داشته باشد.
  2. اگر شرایط متقاضی خاص باشد ممکن است که سفارت این کشور از متقاضی مدارک بیشتری را درخواست کند.
  3. ویزاهای قبول شده از سمت سفارت کشور فیلیپین بعد از 14 روز کاری برای متقاضی ارسال میگردد.
×

سلام

چه طور میتوانم به شما کمک کنم؟

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟