پیست اسکی دبی، مرکز خرید امارات

پیست اسکی دبی که در مرکز خرید بزرگ امارات متحده عربی قرار دارد، در واقع سومین پیست اسکی سرپوشیده در جهان و اولین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه است. پیست دبی دارای تله‌کابین و تی‌بار است که پوشیده از 6000 تن برف است. اگر می‌خواهید جاذبه‌ها و ویژگی‌های این طبیعت بکر برفی اما دست ساز را بدانید، در ادامه این مطلب با آژانس مسافرتی پایه سفر ایرانیان همراه باشید.

پیست اسکی دبی چگونه است؟

خواه فقط می‌خواهید اصول اسکی را یاد بگیرید یا آنقدر خوب و حرفه‌ای هستید که می‌توانید مانند یک پرنده روی 10 رمپ پرواز کنید، مربیان واجد شرایط در پیست اسکی دبی به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های خود را در هر سطحی که هستید ارتقا دهید. می‌توانید پرش‌ها، رمپ‌ها و ترفندهایی را که به دنبال آن هستید و می‌دانید در مناطق انحصاری و آزاد تمرین کنید.
مساحت این سالن 22500 مترمربع است و شاید فکرش را هم نکنید که در یک محیط سرپوشیده قرار دارید، جایی که به دلیل موقعیت جغرافیایی برف نمی بارد! گردشگران برای اسکی، اسنوبرد و بسیاری از ورزش‌های زمستانی از پیست‌های اسکی دبی دیدن می‌کنند. بازدید از پنگوئن‌های خاص در پیست‌های اسکی دبی یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری دبی است که طرفداران زیادی دارد.

نگاهی به بخش اصلی پیست اسکی

پیست‌های پیست اسکی دبی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از دور شبیه کوه‌های دیدنی گرجستان به نظر می‌رسند و در عین حال برای فعالیت‌های ورزشی در زمستان کاملا مناسب هستند. حتی اگر یک اسکی باز حرفه‌ای نباشید، قبل از اینکه اجازه اسکی در پیست‌های برفی پیست اسکی دبی را پیدا کنید، آموزش‌های اولیه را دریافت خواهید کرد.
پیست اسکی دبی دارای پنج مسیر مختلف با سطوح سختی، ارتفاع و شیب و طول متفاوت است و اسکی بازان و اسنوبرد‌سواران با سطح مهارت متوسط ​​(سطح 2) می‌توانند به این پیست بروند.

قوانین پیست اسکی دبی به شرح زیر است:

1) ورود کودکان زیر دو سال به پیست اسکی دبی ممنوع است.

2) کودکان 2 تا 8 ساله فقط می توانند تحت نظارت بزرگسالان وارد شوند.

3) کودکان 9 تا 12 سال می توانند با حضور قیم وارد مرکز خرید امارات شوند.

4) بازدیدکنندگان زیر 21 سال باید فرم رضایت والدین یا قیم خود را قبل از ورود به پیست اسکی پر کنند.

پارک برفی (پارک برفی); در تابستان سرد است

پارک برفی پیست اسکی دبی بهترین مکان برای بازدیدکنندگانی است که نمی‌خواهند اسکی یا اسنوبرد انجام دهند، اما می‌خواهند در سایر ورزش‌های زمستانی شرکت کنند. از آنجایی که ورزش‌های پارک برفی به اندازه اسکی یا اسنوبورد خطرناک نیستند، محدودیت‌هایی دارند. کودکان 14 سال و کمتر توسط بازدیدکنندگان 16 سال یا بزرگتر نظارت می‌شوند.

ملاقات با پنگوئن ها، فرصتی بی نظیر

با این حال، اگر واقعاً علاقه‌مند هستید که حتی یک برخورد کوتاه از نزدیک با پنگوئن‌ها داشته باشید، باید بسته پنگوئن برفی را رزرو کنید. این همچنین یک تجربه سرگرم‌کننده و آموزشی در پیست‌های اسکی دبی است، جایی که همه حقایق سرگرم کننده در مورد پنگوئن‌ها و نحوه محافظت از آن‌ها در طبیعت را می‌آموزند، از این رو این مرکز اسکی در دبی گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

محدودیت ها و قوانین این بخش به شرح زیر است.

– کودکان 14 سال یا کمتر باید یک بزرگسال 16 سال یا بیشتر همراه داشته باشند.

– بازدیدکنندگان مجاز به حمل تلفن همراه و دوربین در محل ملاقات پنگوئن نیستند.

سینما پیست دبی; راحت تر از خانه

برای اولین بار در این بخش از پیست دبی، اسکی دبی و سینما VOX با هم متحد شده اند تا تجربه‌ای واقعا خارق العاده را خلق کنند. در حالی که در بهترین پیست اسکی سرپوشیده جهان هستید که توسط برف درخشان آن احاطه شده است، می‌توانید بهترین فیلم‌ها و پرفروش‌ترین فیلم‌های روز را با بهترین کیفیت صدا و تصویر تماشا کنید.

حتی وقتی پاپ کورن و شکلات داغ و زیر پتو و کنار بخاری امتحان می‌کنید. همچنین می‌توانید از منوی غذا سفارش دهید و در این محیط آرام و فوق العاده غذای خود را میل کنید.

سینما برف یک تجربه منحصر به فرد است که هر ساله ساکنان و گردشگران دبی را به خود جذب می‌کند، بنابراین بدون توجه به زمان سال، نمایش و برف همیشه در مدار دبی خواهد بود!

خلاصه‌ای درباره پیست اسکی دبی

اگر به دنبال سفری پرماجرا و در عین حال جذاب و مفرح هستید که دسترسی به آن نسبتا آسان باشد، پیست اسکی دبی یکی از آن جاذبه‌های برفی در قلب گرم امارت است که از جذب گردشگران بیشتر از همه ابایی ندارد.

شاید از دیدن چنین پیست اسکی بزرگ و مجهزی متعجب شوید، اما قطعا می‌توانید اوقات خوش و خاطره انگیزی را در کنار خانواده یا عزیزان خود در پیست اسکی دبی سپری کنید. با این حال شاید پس از خواندن این متن به این فکر کرده باشید که پیست دبی ارزش امتحان کردن را دارد!