شایان به ذکر است که شهر بانکوک مملو از خیابان‌های شلوغ و پر جمعیت است که هر کدام دارای شرایط مناسبی برای تفریح ​​هستند. با وجود این خیابان‌های جذاب، بسیاری از گردشگران بانکوک را به عنوان یکی از بهترین شهرهای جنوب شرقی آسیا برای تفریح ​​می‌شناسند. در ادامه از این مقاله از سایت آژانس مسافرتی پایه سفر ایرانیان معروفترین خیابان‌های بانکوک برای خوش‌گذرانی به شما معرفی می‌کنیم.

برخی از معروفترین خیابان‌های بانکوک برای خوش‌گذرانی

خیابان RCA بانکوک

خیابان RCA یا خیابان رویال سیتی به عنوان یکی از بهترین خیابان‌های بانکوک برای تفریح ​​شناخته می‌شود. این خیابان در بانکوک مملو از کافه‌هایی است که از ساعت 10 شب پر از توریست هستند و موسیقی زنده بسیار جالبی پخش می‌کنند. شایان ذکر است که اکثر افرادی که در این خیابان گرد هم می‌آیند را جوانان و اکثرا تایلندی تشکیل می‌دهند. با این حال تعداد گردشگران این خیابان در سال‌های اخیر افزایش یافته است و در بین گردشگرانی که به تایلند سفر می‌کنند بسیار محبوب شده است.

خیابان خاوسان، بانکوک

خیابان Khaosan در بانکوک جایی است که اکثر کوله گردها و کسانی که به دنبال یک سفر ارزان به بانکوک هستند برای تفریح ​​به آنجا می‌روند. چون خیابان پر از مهمان‌سراها و هتل‌های ارزان است و می‌توان کافه‌ها و رستوران‌های ارزان قیمت را پیدا کرد و علاوه بر این ها فروشگاه‌ها و بازارهای ارزان قیمت نیز وجود دارد. این خیابان یک کیلومتری یکی از بهترین خیابان‌های بانکوک برای رستوران و تفریح ​​است و هیچ کمبودی در آن وجود ندارد. لازم به ذکر است که اکثر افرادی که از این خیابان دیدن می‌کنند، کوله گردها، دانشجویان و جوانان تایلندی و البته گردشگران هستند و با همه این‌ها می‌توان گفت که این خیابان در بانکوک فضای بسیار جالبی دارد.

خیابان سوی سوخومویت 11 بانکوک

خیابان سوئی یازدهم یکی از محبوب‌ترین خیابان‌های بانکوک از نظر توریستی است و هم برای کسانی که به تفریح ​​و سر و صدا و مکان‌های شلوغ علاقه دارند و می‌خواهند استراحت کنند و شبی خاطره‌انگیز داشته باشند، مکان خوبی است. هم گردشگران و هم تایلندی‌ها در این خیابان حضور دارند و عموماً افرادی که در این خیابان هستند در سنین مختلف هستند. در ضمن بد نیست بدانید کافه‌های این خیابان حساسیت چندانی نسبت به لباس‌های مشتریان خود ندارند و مدل لباس خاصی را برای مشتریان خود در نظر نگرفته‌اند. اما در هر صورت اگر قصد تفریح ​​در یکی از کافه های Soi Sukhumvit 11 بانکوک را دارید، بهتر است لباس های زیبا بپوشید و از رفتن به این خیابان با لباس‌های راحتی خودداری کنید.

خیابان سوی تونگلور 10 بانکوک

این خیابان یکی از بهترین خیابان‌های تفریحی بانکوک است و اصولاً افراد ثروتمند تایلند می‌توانند در آنجا تفریح ​​کنند. انواع کافه‌ها و رستوران‌های مجلل در این خیابان ساخته شده است و همه چیز مجلل است. البته اگر می‌خواهید در یکی از خیابان‌های مجلل بانکوک به تفریح ​​بپردازید، باید نام این خیابان را به خاطر بسپارید و به تور بانکوک بروید.

خیابان سیلوم، بانکوک

اگر در طول روز سری به خیابان سیلوم بانکوک بزنید، باور خواهید کرد که خیابان سیلوم بانکوک مرکز تجاری و مالی بانکوک است! چون این خیابان مملو از ادارات و بانک های مختلف است و جایی برای تفریح ​​نیست. با این حال، به محض غروب خورشید در بانکوک و تاریک شدن هوا در بانکوک، بازارهای جذاب در خیابان سیلوم بانکوک برپا می‌شوند، کافه‌ها و کلوب‌ها درهای خود را باز می‌کنند و همه چیز برای تفریح ​​آماده است و ممکن است لذت بردن برای آنها کلیشه باشد. اما باید بگوییم که گشت و گذار در خیابان سیلوم بانکوک برای هر فردی در هر سنی می‌تواند جالب باشد و هرکسی ‌تواند یک روز خوب و خاطره انگیز را در اطراف آن داشته باشد.