در این صفحه از سایت آژانس مسافرتی پایه سفر ایرانیان قصد داریم تا درباره مدارک مورد نیاز ویزا کوبا صحبت نماییم. شما دوستان عزیز اگر قصد دارید تا به کوبا سفر کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید. شایان دکر است که مشاوران ما در پایه سفر ایرانیان شما را در تمامی مراحل همراهی می‌کنند.

برای این‌که بتوانید به کوبا سفر کنید باید حتما واجد شرایط اخذ ویزای کوبا باشید. یکی از مهم‌ترین شرایط اخذ این ویزا ارائه واکسن سلامت می‌باشد که نشان دهد شما منتقل کننده ویروس نمی‌باشد. تمامی مواردی که ما در این صفحه ذکر خواهیم کرد مختص ایرانیان می‌باشد و مدارک و شرایط ممکن است برای کشورهای دیگر کاملا متفاوت باشد. شایان ذکر است که برای دریافت ویزای این کشور باید به سفارت این کشور در تهران مراجعه کرده و درخواست خود را ارائه کنید.

مدارک مورد نیاز ویزا کوبا

در ادامه با تمامی مدارکی که باید برای اخذ ویزای کوبا ارائه دهید اشاره می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

  • یکی از مهم‌ترین مدارکی که باید ارائه شود اصل و کپی شناسنامه است.
  • از دیگر مدارک مهم، اصل و کپی کارت ملی می‌باشد.
  • ارائه پاسپورت اصلی با کم کم 8 ماه اعتبار و همچنین داشتن یک صفحه خالی
  • دو قطعه عکس 3 در 4 تمام رخ با داشتن شرایطی اعم از پس زمینه سفید، عکس باید حتما جدید باشد و ویرایش نشده باشد.
  • ارائه مدارکی که نشان‌دهنده تمکن مالی باشذ، لزوما شما باید گردش حساب یک ماه اخیر خود را از بانک همراه با مهر و امضای بانک دریافت کرده و تحویل دهید. موضوع مهم این است که حداقل موجودی هرشخص باید حداقل 20 میلیون باشد.
  • شما باید در هرجایگاهی که هستید گواهی نشان‌دهنده فعالیت خود را به سفارت ارائه دهید البته این نکته را در نظر داشته باشید که اطلاعات مهم حتما باید در این گواهی ذکر شود.
  • تعهد محضری به‌زبان فارسی و ترجمه غیر رسمی آن در دارالترجمه
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیمایی مبنی بر این‌که شما بیشتر از آن تایم در کوبا نمی‌مانید.
  • رزرواسیون قطعی هتل و هماهنگی بین هتل و بلیط هواپیمایی شما
  • بیمه مسافرتی

اخذ ویزای کوبا

شایان ذکر است که اگر تمامی مراحل اخذ ویزای کوبا را به درستی انجام داده باشید، ویزای شما صادر می‌گردد و شما با استفاده از این ویزا می‌توانید تا 30 روز در کشور کوبا حضور داشته باشید.

ریجکت شدن ویزای کوبا

ریجکت شدن ویزا ممکن است حس بذی را به شما منتقل کند اما در نظر داشته باشید به دلیل ارائه مدارک اشتباه به سفارت باشد. شایان ذکر است که دلیل‌های زیادی هست که می‌تواند سبب ریجکت شدن ویزای کشور کوبا و یا هر کشور دیگری شود. برای مثال اگر شما در سفرهای قبلی به کشورهای دیگر تاریخچه بدی داشتع باشید و قوانین آن کشور را رعایت نکرده باشید ویزای کشور کوبای شما ریجکت می‌شود. از طزفی نیز باید به این موضوع هم اشاره کنیم که برخی از متقاضیان فرم درخواست ویزا را با دقت کمی پر می‌کنند و این موضوع سبب می‌شود تنها یک اشتباه کوچک منجر به رد درخواست ویزای شما شود. البته عوامل و علت‌های بیشمار دیگری نیز هستند که سبب رد شدن درخواست ویزای شما می‌شوند.

×

سلام

چه طور میتوانم به شما کمک کنم؟

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟