در این صفحه از سایت شرکت آژامس مسافرتی پایه سفر ایرانیان قصد داریم تا درباره شرایط و مدارک مورد نیاز ویزا ویتنام صحبت نماییم پس اگر شما دوستان عزیز نیز قصد گرفتن ویزای ویتنام را دارید در این صفحه با ما همراه باشید تا با تمامی موارد این موضوع آشنا شوید.

کشور ویتنام از آن دسته از کشورهایی می‌باشد که ویزای فرودگاهی نیز ارائه می‌دهد اما شایان ذکر است که این کشور سالهاست که به مسافران ایرانی ویزای فرودگاهی صادر نمی‌کند و مسافران فارسی زبان حتما باید از طریق آژانس‌های گردشگری اقدام به اخذ ویزای ویتنام نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا با شرایط اخذ این ویزا آشنا شوید.

شرایط اخذ ویزای ویتنام

شرایط اخذ ویزای ویتنام دقیقا همان چیزی است که از سوی سفارت اعلام شده است. شما برای اخذ این ویزا می‌توانید از طریق روش‌های زیر اقدام به اخذ ویزا نمایید.

۱. اقدام به اخذ ویزا از طریق تورهای گروهی ویتنام:

یکی از قوانین سخت این کشور این است که شما به صورت انفرادی نمی‌توانید اقدام به اخذ ویزا نمایید و حتما باید از طریق تورهای گروهی اقدام به اخذ این ویزا نمایید. شایان ذکر است که شما می‌توانید این ویزا را از طریق آژانس‌های گردشگری بگیرید.

۲. تمکن مالی و گردش حساب:

برای گرفتن ویزای ویتنام شما باید گردش حساب مشخصی داشته باشید شایان ذکر است که این گردش حساب برای 3 ماه اخر حساب شما است. به این موضوع نیز توجه نمایید که منظور از گردش حساب مبلغ ورودی و خروجی حساب شما نمی‌باشد تنها تعداد تراکنشات شما مهم است و استعلام می‌گردد. تمکن مالی ویتنام به دلاز آمریکا حساب شده و نامه توسط مدیر شعبه بانکی شما مهر و امضا می‌گردد.

مدارک اخذ ویزای ویتنام

یکی دیگر از مهم‌ترین امور ارائه مدارک به صورت کامل و جامع می‌یاشد این موضوع نیز مهم است که مدارک شما باید به زبان انگلیسی توسط دارالترجمعه، ترجمعه گردد. نیازی به تاییده دادگستری و همچنین امور خارجی برای مدارک نمی‌باشد. همین‌که مهر دارالترجمعه زیر مدارک شما باشد کافیست. شرح مدارک لازم برای اخذ ویزای ویتنام:

  • تکمیل فرم درخواست به صورت کاملا آنلاین و الکترونیکی
  • پاسپورت فعلی شما به همراه 6 ماه اعتبار و همچنین تمامی پاسپورت‌های قبلی این کشور
  • ۲ قطعه عکس ۶x۴ که دارای شرایط خاصی می‌باشد.
  • ارائه گردش حساب 3 ماه اخیر شما به همراه مهر و امضای مدیر شعبه
  • اصل و ترجمه کارت ملی و شناسنامه فرد متقاضی برای اخذ ویزای ویتنام
  • رزرو و خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • واچر هتل دقیقا همانند زمانی که بلیط رفت و برگشت شما خریداری شده است.
  • ترجمعه و اصل گواهی اشتغال به کار و یا تحصیل
  • پرینت رسید پرداختی‌های شما

نحوه اقدام برای درخواست ویزای ویتنام

یکی از مهم‌ترین روش‌های اقدام برای درخواست ویزای ویتنام اقدام از طریق یک آژانس مسافرتی و یا کارگذار ویتنام می‌باشد. این موضوع که در نیز به آن اشاره شد این است که کنسولگری این سفارت هیچ‌وقت با درخواست ویزای انفرادی موافقت نمی‌کند.

ریجکت ویزای ویتنام + نحوه رفع ریجکت آن

معمولا خیلی کم ممکن است ویزای ویتنام ریجکت شود اما یکی از مهم‌ترین دلایل ریجکت ویزای ویتنام ناقص بودن مراحل است. نکته خوشحال‌کننده این است که برای رفع ریجکتی نیازی نیست پروسه‌ای خاص را بگذارنید همین‌که دوباره درخواست خود را ارسال نمایید کافیست.

×

سلام

چه طور میتوانم به شما کمک کنم؟

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟